Látás helyreállítása a bates módszer áttekintése szerint, Bates relaxációs torna. Bates módszer a látás helyreállítására.


Norbekov egyedülálló módszere a növekedés növelésére Myositis Mirzakarim Norbekov nagyszámú wellness-gyakorlat szerzője, amelynek célja egy adott probléma megoldása. Az egyik módszer az otthon növekedésének növelésére irányul, amely sok embernek segítette az egészség visszanyerését, és amelyet a Független Orvosi Szakértők Nemzetközi Szövetsége elismert.

Fontolja meg, mi a Norbekova módszer a növekedésre, és hogy milyen gyakorlatokat foglal magában. Főbb ajánlások A Norbekov-növekedési módszer alapszabálya a szabályosság.

Legalább naponta legalább egy órát kell tanulnia. És jobb, ha a gyakorlatokat naponta kétszer, reggel és este végezzük.

DR. SZEM EGÉSZSÉGKÖZPONT

A gyakorlatok megkezdése előtt vegye figyelembe a módszertan szerzőjének alábbi ajánlásait: Ne rohanjon a dolgokra. Az első napban nem szabad idő előtti következtetéseket levonni a módszerről és a képességeiről. Próbálja meg irányítani gondolatait. A folyamat során a gyakorlatok nem lehet zavart és beszélni. Könnyű meditatív zene alatt végezhetsz gyakorlatokat. A Norbekov Intézetben a koncentráció növelésére és az energiákkal való megfelelő működésre szolgál.

A gyakorlatokat mechanikusan, cél és értelem nélkül nem lehet csinálni. Próbálj meg ne túllépni. Ha a fejében nehézséget érzel, azt jelenti, hogy valami rosszat csinálsz. Az edzés közbeni álmosság elfogadhatatlan. Ön nem igazolhatja passzivitását és lustaságát - a felelősség és a szorgalom nagyon fontos. Nem teheted, ha éhes vagy fáradt vagy. A testmozgás első napján el kell távolítania a sót a táplálékból - így a test hatékonyabb lesz a gerinc és az ízületek sóvezetékeiből.

Ajánlott a hús, a kenyér, a tejtermékek korlátozása. Gabonaféléket, gyümölcsöt és zöldséget, mézet, diót lehet enni. Ne késleltesse az eredmények elérésének folyamatát - jobb, ha meghatározott határidőket állít be magának.

A módszertan ellenfelei

Gyakorlatok a felső vállövhez A komplexum ezen részében a Norbekov magasságának növelésének módja csak a test felső részét használja: Vállak előre, húzza az állát a mellkasára. A váll és a fej ször előre és ször hajol. Minden mozgás hat másodpercen belül történik. Az álla, hogy megálljon a mellkason, majd nyúlik a has felé. A gerinc felső részének hajlítania kell, mint egy íj, és ennek idején előre kell húzni a vállát, és egymás felé, miközben feszült.

Ne emelje fel a vállát. Felfüggesztés nélkül folytassa a döntést. Először is, a fej a hátán nyugszik, lefelé nyúlik, és a vállak elkezdenek egymáshoz jutni. A lélegeztetés a következő: az előremenő mozgás a kilégzéssel történik, a belélegzés után. Emeli és leengedi a vállakat. A fej nem növények látásélesség érdekében, a gerinc egyenes. Húzza meg a karokat erővel, miközben leengedi a vállakat.

Hasonlóképpen, a testmozgás a vállak felemelésével történik. Kezek a varratokon. Egy váll felfelé, a második pedig lefelé. A fej a háta mögötti váll után hajlik. Minden alkalommal próbálja meg kissé növelni a lejtőt oldalra. Ugyanez történik más irányban. Ön tetszőlegesen lélegezhet.

Bates követői

Ezt a feladatot mindkét irányban szor ismételjük. A körkörös kézmozgásokat szer végezzük. Elképzelhető egy mozdony. A vállai kerekek, a mozgások fokozatosan, lassan kezdődnek, idővel körük kiterjed. A légzés sima és könnyedén ajánlott. Kezek a varratokon, jobbra és balra hajolva. A testmozgás állva áll. Jobb kéz próbálja elérni a jobb lábát, balra - balra. Természetesen nem kapod meg a lábadat, de a fő hatás érhető el - a gerinc rugalmasabbá válik.

látás helyreállítása a bates módszer áttekintése szerint

Ennek a gyakorlatnak a lényege, hogy amikor a karok nem kerülnek ki a testből, a gerinc felső része látás helyreállítása a bates módszer áttekintése szerint.

A lejtőket mindkét oldalon szer ismételjük. Hajlítás történik a kilégzés, az emelkedés - a belélegzésen. Gyakorlatok a mellkasra és a lumbálisra Továbbá Norbekov növekedési módszere magában foglalja a mellkasi és a derékrészek vizsgálatát. Hajolj előre, próbáld meg egy hasa orrát. Jobb, ha a gyakorlatot egy székhelyen ülő helyzetben végezzük.

Tartsa az ülést a kezével, és húzza a fejét a gyomorba. A hajlítás a kilégzésen történik, a fej felemelése - a belélegzéskor. Hajtsa ki teljesen a hátát. Minden mozgás másodpercig történik, összesen tíz ismétlés. Akkor döntse vissza, mintha a hátsó részével próbálná elérni a fenékét.

A gerinc forgása.

látás helyreállítása a bates módszer áttekintése szerint

A hát és a fej ugyanazon az egyenesen található. Fordítsa a vállát és fejét, amíg meg nem áll. Miután a beálló lapok ellenálltak, állítsanak be oszcilláló mozgásokat, próbálva minden egyes mozdulattal megkönnyíteni az extra centimétereket. Minden egyes fordulattal mozgást végezzen, majd ismételje meg újra.

Grabovoj: Memória javítás. Napi ismétlés 21 napig.

Forduljon balra, majd ismét kétszer 15 mozgást. Ne tartsa a levegőt. Az egyik fordulat 20 másodpercre esik, és egy másodperc van az oszcilláló mozgásnak. Gyakorlatok a lumbosacral számára További növekedési gyakorlatok Norbekov a következő lesz: Állandó helyzetben történik.

A lábak váll szélességben vannak egymástól, az ököl a vesék területén található, a könyökeket vissza kell húzni, és a lehető legközelebb kell tartani.

látás helyreállítása a bates módszer áttekintése szerint látásjavító technika astigmatizmus

Amikor az ököllel a hát alsó részén nyugszik, kezd fokozatosan hátradőlni. Először hajlítja a fejét, majd a hátát. El tudod képzelni a mérlegeket. Ököllel a központi tengelyként fog működni, a fej és a hát egy tál, a lábad és a test alsó része a második.

  • Megszabadulni az extra fontoktól A múlt század elején a világ hallott egy William Bates amerikai okulista szenzációs kijelentését.
  • A Bates látásjavító áttekintése

Húzza őket egymás felé egy ívben. Úgy érzi, hogy nem hajolhat tovább, végezze el az alapvető feladatot. Az oszcilláló mozgásokat egyenesítés nélkül végezzük, és extra centimétereket rögzítsünk.

Két 15 mozgáskészletet hajtunk végre. Amikor elfordul, ne tartsa a levegőt, ne hajlítsa meg a térdét a hajlítási folyamat során. A következő edzés ülő helyzetben történik a padlón. Helyezze a kezét a csípőre, és hajoljon előre.

vissza lehet-e állítani a látást glaukóma esetén

Amikor a gerinc leáll, add hozzá az erőfeszítéseket és vegyél egy pár centimétert. Jó állapotban az orrát térdre kell vinni, és utána - próbálja megérinteni a szőnyeget.

Ne félj, ha kezdetben nagy a távolság - fokozatosan javul a rugalmasság. Csavarja vissza a felemelt karokat. A mozgás állva áll.

A látás helyreállítása a Bates módszere szerint

Látás helyreállítása a bates módszer áttekintése szerint lábak szélessége egymástól elválasztva, tetszőlegesen lélegzik. A terhelés a gerinc teljes területére van tervezve. Emelje fel a kezét, ujjait a zárban, és kezdje a mozgást anélkül, hogy a térdét hajlítaná. Ha a gerinc tovább hajlik, addig erőfeszítést kell adni. A felemelt karokkal oldalra billent.

Először könnyű gyakorlatokat végezzen. Amikor elsajátíthatja őket, keresse meg a bonyolult lehetőségeket.

Lábak a vállakkal. Ez az edzéshez hasonlóan történik, de jobbra és balra kell hajlítani. A kezeknek fel kell emelniük. A hét számánál jobbra forduljon és előre, mint csavarás. Hasonló mozgásokat végeznek balra. Hajoljon jobbra, majd görgessen balra. A bal könyök felfelé mutat, jobbra lefelé. Ezután írja le a kört a könyökével, forduljon jobbra, barázdáljon az ágyéki régióban.

Fel kell nézni, és a hátad mögött.

Táplálkozás és étrend az egészséges szemek számára

A gyakorlatot szor ismételjük. Célja a gerinc rugalmasságának növelése a tengelye körül. Az edzés ülő helyzetben történik egy szőnyegen. A lábak szétszóródtak. Távolítsa el a bal és a jobb lábát a központban.

A kilégzéskor csempék készülnek. Helyezze a tenyerét a mellkasra, és jobb oldali vállán tízszer próbálja meg elérni a jobb térdet, majd - bal oldali vállával, a bal térdre, majd előre, két vállával a padlóra.

Ezekkel a mozgásokkal meg kell próbálnia a vállakat a lehető legnagyobb mértékben elfordítani. Ismételje meg az előző gyakorlatot, de próbálja meg elérni a lábujjait a válladdal. További gyakorlatok Továbbá Norbekov azt tanácsolja, hogy a következő típusú tevékenységekkel egészítse ki a növekedés növelésének módját: Próbáljon alkalommal egy héten fizetni legalább egy órát szabadtéri játékokra.

Azt is ajánljuk, hogy hetente háromszor, legalább 3 km-re fusson. Végezzen ugrásokat egy kötéllel, naponta kétszer, percig reggel és este. A sérülések elkerülése érdekében a sérülések megakadályozása érdekében ajánlatos óvatosan növelni a rakományt. A gyakorlatokat a maximális amplitúdóval és sebességgel végezzük. Gyakorlatok botokkal. Tegyen egy gimnasztikai botot a vállára, tegye a lábát szélesebbre, mint a vállak. Kanyarodj oldalra, mindegyik Hasonló kiindulási helyzet. Végezze el a vállak maximális amplitúdóját, szer minden irányban.

A két korábbi edzést egy széken ülő helyzetben végezzük. Ülj egy alacsony székletre. Kézi csattanás a fej mögött, elosztja a könyökét a vállak mentén. Jobb könyök, érintse meg a bal térdet, térjen vissza a kiindulási helyzetbe.

aloe myopia kezelési recept